Viime viikon kurssilla kovasti kyseltiin esimerkkejä onnistuneesta sähköisestä markkinoinnista. Tässä nyt malliksi kurssilaisille esitys Espoon Matkailun tuloksista, joita saatiin aikaan edellisellä Ilkka Kauppisen vetämällä Internet-markkinoinnin kurssilla. Tulokset ovat hyvin rajattuja ja näiden esittelyllä on tarkoitus ainoastaa valaista kiinnostuneille, miten Internet-markkinoinnin hyödyntäminen toimii alueellisessa matkailuorganisaatiossa.
Ja koska jostain syystä SlideShare muokkaa tekstit lukukelvottomiksi latauksen yhteydessä, tulokset näet http://bit.ly/cq4C1G. Ja ainakin itselläni tuo linkki toimii kuten pitäisi :)
Jos jotakuta kiinnostaa tietää enemmän niin laittakaa kommentteja tai sähköpostia.
maanantai 29. maaliskuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
0 kommenttia:
Lähetä kommentti